Verzenden & retourneren

Verzenden

Door de extra drukte i.v.m. onze winter sale kan het voorkomen dat het verzenden van pakketten iets langer duurt dan jullie van ons gewend zijn.

I.v.m. met de hoge kosten  van o.a. verpakking, energie en personeelskosten hanteren wij een minimale orderwaarde van tenminste €20,- exclusief  verzendkosten.

Alle orders die worden geplaatst voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt in onze winkel m.u.v. zondag & maandag. De prijs voor een zending en handling is €6,95, maar er is een gratis verzending zodra de Nederlandse order boven €50,- exclusief verzendkosten is. 
Wordt een gedeelte van een bestelling geretourneerd en komt de order daardoor onder de €50,- voor gratis verzending dan wordt er alsnog verzendkosten in rekening gebracht!
Voor alle landen worden er verschillende verzendkosten berekend. Deze kun je zien bij je winkelmandje.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen wat betreft bezorging


Wijzigingen in Uw bestelling

Zodra je order verwerkt is kunnen er geen wijzigingen meer aangebracht worden aan je bestelling.
Let op: we behouden ons het recht om elke bestelling op elk moment te annuleren.

Ruilen

Is je item niet helemaal naar wens en wil je het liever ruilen voor iets anders? Geen probleem.
Wanneer je ons even mailt op [email protected] en laat weten wat je retour stuurt en wat je ervoor terug wil, zorgen wij ervoor dat je nieuwe item klaar wordt gelegd.
Zodra je retour bij ons binnen is sturen wij je nieuwe item naar je op (de verzendkosten voor het nieuwe item zijn 1 malig voor onze rekening).
De retourkosten bij een ruiling blijven voor eigen rekening.

Net als met retourneren kun je ook voor ruilingen terecht in onze winkel.
Ook hierbij willen we je vragen om je ruiling alvast bij ons aan te melden per mail, dan zorgen wij ervoor dat je nieuwe item klaarligt in onze winkel wanneer je hem komt ruilen. Vergeet ook bij een ruiling niet je factuur mee te sturen of mee te nemen naar de winkel!

Reserveren

Als je een item hebt gezien dat je heel graag wilt hebben maar geen tijd hebt om direct naar onze winkel toe te komen kun je een item bij ons reserveren.
Stuur een berichtje via e-mail of WhatsApp met het gewenste artikel en de maat en wij hangen het item voor je terug.


Retourneren

Als je toch niet tevreden bent en je wilt je bestelling retour zenden laat het ons altijd weten via [email protected] onder vermelding van je ordernummer.
Gebruik het herroepingsrecht formulier onder aan de pagina en meld je retour via het email adres bij ons aan.
Via My Parcel zullen wij een retourlabel laten aanmaken, de kosten hiervan bedragen €6,95 voor Nederlandse retourzendingen.
Zelf je retourzending regelen na je aanmelding kan natuurlijk ook maar zorg er dan wel voor dat je retourzending geen avondlevering wordt. Wij zijn maar tot 17.00 uur aanwezig in onze winkel.
Wij gaan geen pakketten ophalen bij een Post NL locatie.
Retourkosten zijn ten alle tijden voor eigen rekening!
Je kunt je retourzending gratis afgeven in onze winkel.
Terugbetalingen vinden op de zelfde manier plaats zoals wij die van jou ontvangen hebben binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Hieronder vind je alle info over retour zendingen.


RETOURTERMIJN

Je kunt binnen 14 dagen, sale items 8 dagen zonder opgaaf van redenen het product  retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het item.
Heb je gekozen om je bestelling op een afhaal locatie te laten bezorgen, dan gaan de 14 of 8 dagen retour termijn in op de dag dat je bestelling geleverd is op de afhaal locatie. 
Op de 14de of 8ste dag dient je retourzending bij bij ons binnen te zijn.
Heb je er voor gekozen om je order op  te halen in de winkel dan gaat de retourtermijn in op het moment dat je een bericht hebt gekregen dat je order klaar ligt om op te halen.
Wij maken geen uitzondering op bovenstaande voorwaarden.

Als je er voor gekozen hebt om je bestelling op een afhaal locatie te laten bezorgen blijft deze daar 1 week liggen.
Daarna wordt deze naar ons terug gestuurd.
Mocht je door onvoorziene omstandigheden te laat zijn om je bestelling op de afhaal locatie op te halen neem dan zelf contact met ons op.
We maken dan een nieuwe afspraak om je bestelling weer naar je toe sturen en brengen daar altijd verzendkosten voor in rekening.

RETOURVOORWAARDEN

- Je retourzending dient altijd eerst via ons e-mail adres bij ons aangemeld te worden!
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van  14 of 8 dagen.
- Sale items tot 50% kunnen binnen 8 dagen gewoon geretourneerd worden.
- Sale items met een korting -50% kunnen 1 malig geruild worden of een shoptegoed.
- Sale items met kortingen vanaf 60% korting kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
- De items zijn niet gedragen en/of gewassen, er zijn geen voedselvlekken, make-upvlekken, lichaamsgeuren en/of sigarettengeuren op de items aanwezig.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- Oorbellen & lingerie en hoeden/mutsen mogen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
- De originele hangtag  en retourlabel is nog bevestigd aan het item.
- Het item is in de originele verpakking retour gestuurd. En deze is onbeschadigd.
- Behandel je retourzending met respect. Dus stuur het terug zoals je je bestelling van ons ontvangen hebt en prop het niet als een vot terug in de zak. Gebeurt dit toch dan brengen wij hiervoor €5,- in rekening voor alle extra       handelingen die wij hier door moeten uitvoeren!
- Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Product- en/of leverfouten dienen binnen 48 uur na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
- Wij geven géén was garantie. Ontstane problemen na het wassen zijn voor eigen verantwoordelijkheid.
- Wij geven geen garantie op het loslaten van glittertjes, palletjes, studs, schelpjes en sale items!
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om de zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
- Retourzendingen zijn altijd op eigen risico dus Joyeria Y Mas is niet verantwoordelijk voor het eventueel zoek raken van je retourzending! Wij raden je daarom altijd aan om je retourzending aangetekend op te sturen met een track & trace code en verzendbewijs.
- Verzendkosten van buitenlandse bestellingen worden door ons niet gecrediteerd!
- Wanneer je een bestelling plaatst op onze webshop. Ga je akkoord met onze voorwaarden. 

[email protected]
Joyeria y mas/retour

Steenstraat 136
5831JK Boxmeer

 

RetourButton

Modelformulier voor herroeping

Aan
Steenstaat 136

5831JK Boxmeer
t.a.v. Joyeria Y Mas
Of
[email protected]

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomt betreffende:

  • de verkoop van de volgende goederen:

  • de levering van de volgende digitale inhoud:

  • de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:

Besteld op* / Ontvangen op*:
Naam/Namen consument(en):
Adres consument(en):
Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):
Datum:
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is